Watsons - Pure Beauty Exfoliating Gel İncelemesi

 Pure Beauty Watsons mağazalarında satılan bildiğim kadarıyla kore menşeili bir marka. Watsonsa her gittiğimde bu markanın önünden geçip bir şeyler almaya hevesleniyordum hep özellikle de bu markanın CC kremi çok övgü aldığından merak ediyordum ancak bir türlü almak kısmet olmadı. Sonrasında bir blog da Pure Beauty Exfoliating Gel'i gördüm ama ne yazık ki hangisi olduğunu hatırlayamıyorum. Merakıma yenik düşüp ben de aldım bu ürünü.

watsons pure beauty
Kapağını açtığımda bir koruma bandı var ve bu benim çok hoşuma gitti. Böylelikle ürünü ilk önce benim açtığıma emin oldum. İçeriğindeki nar sayesinde anti-oksidan bir etkisi var.  İçeriğindeki ürünler için Ecocert yani organik sertifikası mevcut ve de paraben, lanolin, alkol içermediği için benim gibi hassas bir cildiniz varsa da güvenle kullanabilirsiniz. Kan dolaşımını desteklediği ve de masaj yaparak uyguladığınız için hafif kızarıklık olabiliyor ancak 5 dk içerisinde bu kızarıklık geçiyor. Kesinlikle yanma veya bir irritasyona sebep olmadı benim cildimde.



Bu ürün cildi ölü hücrelerden arındırmak için kullanılan bir ürün. Kuru olan cildinize sürüyorsunuz. Gel yapıda bir ürün ve cildinize sürdüğünüz zaman hafif sıvılaşıyor. Dairesel hareketlerle uygulamayı yaparken elinize ölü deriler gelmeye başlıyor. Sonrasında ise duruluyorsunuz. Haftada 2 kez uygulanması tavsiye ediliyor ve her uygulamada fotoğrafta gördünüz şeyler cildimden çıkıyor.


Öncelikle makyaj yaptığım için bunların makyaj kalıntıları olabileceğini aslında ölü deri olmadığını düşündüm. Sonra makyaj yapmayan birinde denedim ve ondan da bu tip bir etkisi oldu. Aslında bu ölü deri olmasa sadece makyaj kalıntıları bile olsa yüzüme böylesine bir arınma sağlamasını çok sevdim. Kese yapmış gibi oluyor cildinize sadece kese yaparken yarattığınız tahriş yok. 

Watsons mağazalarında satılan Pure Beauty markasının nar özlü bu exfoliating jelini sizlere gönül rahatlığı ile öneririm. Temiz içeriği var ve kullanımı kolay. Üstelik de cildime çok iyi geldi. Daha ne olsun diyorum. Bittikçe alacağım favorilerim arasına eklendi bile.

Yorum Gönder

0 Yorumlar