The Balm Meet Matte Nude Far Paleti

The Balm birbiri ardına güzel far paletleri çıkarırken ben de pek fazla bahsedilmeyen ama benim çok severek kullandığım Meet Matte Nude far paletini incelemek istiyorum. Ben genellikle günlük makyajımda mat farları kullanmayı sevdiğimden bu paleti de çok seveceğimi düşünerek almıştım. Bu konuda yanılmamışım.

the balm meet matte far
The Balm Meet Matte Nude

İçerisinde 9 adet mat fardan oluşan bu paletteki renklerin hepsi günlük kullanıma uygun. Toplamda 25,5 gr ürün içeriyor yani bir far toplamda yaklaşık 2,8 gr. Yani gramaj olarak oldukça fazla.

meet matte nude ne renk
Meet Matte Nude Renkleri

Farların pigmentasyonu oldukça başarılı. Renklerin birbiriyle uyumu ve karıştırılabilmeleri de bu paletin artı özelliklerinden. Benim bu palet için tek şikayetim biraz büyük olması. Aslında ambalajı çok sağlam ama çantada fazla yer kaplıyor. Tabii ben bavul gibi çanta taşıdığım için rahatlıkla yanıma alabiliyorum.

meet matte nude renkler
The Balm Meet Matte Nude Renkleri

Renkler soldan sağa Matt Hung, Matt Lombardi, Matt Abdul, Matt Singh, Matt Wood, Matt Rosen, Matt Malloy, Matt Garcia, Matt Johnson. Bu 9 renk içerisinde fotoğraftan da anlayabileceğiniz gibi en severek kullandığım renk Matt Singh oldu. Bu renk çok tatlı bir renk ve hem tüm göz kapağında hem de crease bölgesinde kullanılabiliyor. Matt Garcia'da oluşturduğum çukurun sebebi ise kaşlarım. Saçlarım bakır rengi iken kaşlarımını bu renk ile doldurduğumda daha saçıma uygun bir renk elde ediyorum. Çünkü bu renk içerisinde biraz da kızıllık barındırıyor. En kullanmayacağım renk ise sanırım beyaz olan. Beyaz ile aydınlatma yapmayı sevmiyorum, krem rengi tonlar daha iyi bu iş için.

Şu sıralar Meet Matte paletini bitirmeye çalıştığım için bu paletin hakkını tam olarak veremesem de The Balm'ın paletleri için de Meet Matte Nude'un yeri benim için ayrı. Olur da bir gün bu far paletini bitirirsem ve alacak daha iyi bir palet bulamazsam tekrar alırım sanırım. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar