Kış Modası: Beyaz Kombin Örnekleri

Kış gelince her yer beyaza bürünmüşken nedense bizler hep koyu renkleri giymekten yana oluyoruz. Aslında kışın koyu renk giymemizin nedeni koyu renklerin kışın az olan güneş ışığını emerek bizi daha çok ısıtmasıdır. Ancak son zamanlarda her yerde bir kışın giymek üzere beyaz kombinler görmeye başladım. Hatta "White is the new black" sloganıyla beyaz kombinler kış modasında da yerini aldı.
kış modası beyaz kombin
Kış Modası - Beyaz Kombin Örnekleri

Tabii ki kışın olmazsa olmazı kazaklar bana göre. Bu sezon oversized kazaklar moda ama ben kesinlikle kendime o kadar bol ve sanki başka birinin kazağını ödünç almışım gibi duran kazakları yakıştıramıyorum. Gerçi çok beğendiğim örnekleri de var bu kazakların. Beyaz kullanırken illa kar beyazı olmasına gerek yok. Kırık beyaz, süt beyazı gibi tonları da rahatlıkla kullanabilirsiniz. 

kis beyaz kiyafet kombinleri
Kış Modası - Beyaz Kazak Kombinleri

Eğer kışın bembeyaz giyemem diyorsanız, tabii ki farklı renklerle kombinler yaratmanız mümkün. Soldaki fotoğraftaki krem rengi ve kahvelerle beyazın kombini çok şık oluyor. Bir başka beyazla yakıştırdığım renk ise bordo. Kot pantolonlar ise tabii ki bir klasik. Eğer fazla kilolarınız varsa ve beyazın size daha kilolu göstereceğiniz düşünüyorsanız da beyazları bu şekilde kombinleyebilirsiniz.

kışın beyaz kombinleri
Kış Modası - Beyaz Palto ve Mont

Kışın beyaz kombinlerimizi yaratırken tabii ki paltoları ve montları da unutmamak gerekir. Beyaz palto ya da mont giymek için içinizdeki kıyafetin beyaz olması tabii ki şart değil.

Beyaz benim için kış tabusu olsa da yavaş yavaş tabularımı yıkmaya beyaza daha çok şans vermeye başladım. Üstelik kışın koyu renkler yerine beyaz tercih ettiğimde kendimi daha enerjik hissetiğimi farkettim. Kış modası denilince sizin de aklınıza hala koyu renkler mi geliyor yoksa bir değişiklik yapıp beyaz kombinlere de şans vermek ister misiniz?


Yorum Gönder

0 Yorumlar