Watsons - Revlon Ürünleri Alışveriş Listem

Ülkemizdeki kozmetik meraklılarının dört gözle beklediği Revlon ürünleri Watsons sayesinde artık bizlerle. Yabancı bloglarda, youtube kanallarında gördüğümüz, övgüyle bahsedilen bir marka olan Revlon'dan aklımda kalan ürünleri hem sizin için hem de kendim için bir liste olarak yazmak istedim. Henüz Bursa'ya Revlon standı konulmadı ama ben şimdiden alışveriş listemi oluşturayım.

revlon watsons magazalarinda
Revlon Watsons Mağazalarında


revlon lip butter renkler
Revlon Lip Butter

Sıkı takip edenler bilir Revlon'un dillere destan ürünü "Lip Butter"lardan almazsam kesinlikle olmaz. İlk olarak sepete atacağım ürün olacak. Peki nedir Lip Butter'ları bu kadar ünlü yapan. Kesinlikle nemlendirmesinin çok başarılı olduğunu, dudakları yapış yapış yapmadan hem nemlendirip hem renk verdiğini söylüyor kullananlar. Ben kendim için Peach Parfait, Strawberry Shortcake ve Cherry Tart renklerini seçtim.

revlon fondötenleri
Revlon ColorStay Fondöten

İkinci olarak denemek istediğim ürünü ise Colorstay fondöteni. Bu fondötenin kalıcılığını ve kapatıcılığını çok beğeniyorlar. Aslında kapatıcılık benim için çok lazım değil ama merak işte, denemezsem gözüm açık gider. Aslında Photoready fondöten daha az kapatıcılığa sahip ve daha parlak bitişli olduğu için bana daha uygun olabilir. Tabii ki almadan denemek lazım ama Colorstay mat bitişi ile karma ve yağlı ciltlerin çok seveceği bir ürün olarak anlatılıyor.

revlon farlari
Revlon Colorstay Far Paletleri

Benim gibi bir far meraklısından bekleneceği gibi far paletlerinden de almazsam olmaz sanırım. Bu Colorstay olanlar 16 saat kalıcık vaadediyor. Bu serinin dışında başka serileri de var farların. Tabii ki araştırıp, kurcalayıp yine elimdeki milyon tane rengin aynılarından alırım herhalde. 

Revlon ürünleri Watsons'a geldi bize de ihtiyaç alışverişi için yol göründü bakalım. Şimdilik Revlon alışverişi listem bu şekilde ama tabii standaki her şeyi kurcalayıp daha bilmediğim neleri keşfedeceğim merak içindeyim. Sizlerin bana önereceği kullandığınız Revlon ürünleri var mı?

Yorum Gönder

0 Yorumlar