one step saç kurutma ve şekillendirici yorumlar



Saçınızı normalde gerekenden daha kısa sürede kurutmanıza ve şekillendirmenize yardımcı olan İyon Teknolojisini kullanan Negatif iyonlar, daha hızlı kurutma için su damlacıklarının boyutunu azaltmaya çalışan hava akışını doyurur. Daha hızlı kuruma aynı zamanda daha az hasar anlamına gelir ve İyon Teknolojisinin kullanımı aynı zamanda daha az kıvrılma ve çok daha az statik anlamına gelir ve fırçanın seramik kaplaması da ısıyı eşit olarak dağıtmaya yardımcı olur. İki ısı ayarı (alçak ve yüksek) yanı sıra havalı bir atış var ve temelde bir saç kurutma makinesi ve saç fırçasını tek bir alette birleştirdiği göz önüne alındığında, gerçekten hafif, dürüst olursam beklemediğim bir şey.
Salon Bir Adım Saç Kurutma Makinesi ve Hacimlendirici


Fırçayı saçınıza doğru hareket ettirirken, fırçanın ucunda kafa derisine gerçekten nazik davranan masaj topu uçları var ve gerçekten sevdiğim şey kordonun döner bir kordon olması, yani sizinle birlikte döndüğü anlamına geliyor. kabloya takılmak yok! Bunun yerine, aynanın karşısında oturup saçınızı şekillendirirken, kuruturken o kadar kolay oluyor ki, artık düşünmeden bile yapıyorum.
Salon Bir Adım Saç Kurutma Makinesi ve Hacimlendirici


Saçım omuzlarımın üzerinde ve doğal olarak dalgalı. Her zaman önce saç kurutma makinemle kurutur, sonra bir fırça ve GHD'lerimle halletirdim, şimdi saçlarımı Aquis Havlu'ma sardım, neredeyse nemli olmasını bekliyorum, ısı koruma ürünümü sürüyorum, çünkü yine sen saçınıza ısı uygulayın, ardından saçımı kurutmak ve şekillendirmek için bölümlere ayırın. Her zaman yapmak istediğim bir şey, kafamın arkasına uzanmak için akıcı olmaya gerek kalmadan evde fön yapmaktır. Bu fırçayla, okumak için bir tür tuhaf görünümlü yoga pozu yapmadan gerçekten idare edebiliyorum ve sonuçta, biraz hacimle fön ile kurumuş düz saçlarım var, kafama yaslanmıyor, yapmıyor Cansız görünmüyorum, zıplamam var, durağım yok, kabarmam yok ve yumuşak, pürüzsüz düz saçlarım var, bu da genellikle şekillendirmenin yarısından daha az zaman alıyor.


Fırçanın tasarımını ve oval şeklini kıl köküme yaklaşmak için mükemmel buldum ve bu da çok ihtiyaç duyulan hacmi oluşturmaya yardımcı oluyor. Ardından, fırçanın biraz daha düz olduğu ters tarafta, saçı düzleştirmeye ve pürüzsüzleştirmeye yardımcı olmak için tıpkı kürek fırçanız gibi çalışır; bu da daha az statik ve kıvrımın kontrol edildiği yerdir. Benim için, saçlarımı düzelttiğimde, özellikle de parmaklarımı bir elektrik prizine takmışım gibi görünen yüzümde statik bir sorundur.


KOLEKSİYON SALONU TEK KADEMELİ SAÇ KURUTMA MAKİNESİ
Saç şekillendirmeyi olabildiğince kolay hale getirmek için varım ve bir cihaz bana bunun bir Kurutucunun Gücünü ve Şekillendiricinin Hassaslığını elinize alan devrim niteliğinde bir 2'si 1 arada şekillendirme aracı olduğunu söylediğinde, onu istiyorum.
Salon Bir Adım Saç Kurutma Makinesi ve Hacimlendirici
Salon Bir Adım Saç Kurutma Makinesi ve Volumizer tam da bu ve onu son birkaç haftadır kullanıyorum ve sadece kullanımının ne kadar kolay olduğuna şaşırmamakla kalmadı, bu da benim endişelendiğim kadarıyla büyük bir başparmak alıyor , ama aslında söylediği şeydir. Şu anda saçımı şekillendirdiğimde, bir kürek fırçası ve GHD saç düzleştirici kullanıyorum ve ikisi arasında değiş tokuş yapıyorum, bu biraz çılgınca ve sık sık GHD'leri yanlış uçtan alıp parmaklarımı yakıyorum, bu yüzden bu saç aletini kullanarak tam bir vahiy oldu.


Yani elde ettiğiniz şey:
Bir kurutucunun gücünü ve bir şekillendiricinin hacmini veren 2'si 1 arada bir şekillendirme aracı
Oval bir fırça, köklerde ve kıvrılmış uçlarda hacim oluşturur.
A Döner Kablo kablosu
İYONİK TEKNOLOJİ ile desteklenen saç, daha az hasarla daha hızlı kurur.
2 ısı ayarı artı soğutma ayarı.
Orta ila uzun saçlar için ideal
Yani tüm bunlar, buradaki mutlu bir bayan ve maliyeti? Senin gibi hiçbir şey beklemeyecek çünkü Boots veya Amazon'dan sadece 59.99 £ maliyeti - mutlak pazarlık ve sadece benim sözüme güvenmeyin çünkü Gemmaetc'deki Gemma da bu cihazla oldukça uyumlu.

Şimdi büyük şey geliyor ... ÜÇünüze bu cihazlardan birini kazanma şansı veriyorum, böylece onlara bir şans verebilirsiniz ve yapmanız gereken tek şey girmek için aşağıdaki çekiliş aracını kullanmak ve dünya çapında.


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar