one step pro saç şekillendirici

Multi-functional Hair Dryer & Volumizer (Beauty & Health)

Çok Fonksiyonlu Saç Kurutma Makinesi ve Hacimlendirici (Güzellik ve Sağlık)
Çok Fonksiyonlu Saç Kurutma Makinesi ve Hacimlendirici



Yerleşik iyon teknolojisi ile saç köklerini geliştirmeye, şekillendirmeye ve pürüzsüzleştirmeye yardımcı olan 360 ° negatif iyon jetleri oluşturabilir, elektriklenme, statik ve düğümlenme sorunlarını azaltırken saçları daha parlak, daha sağlıklı ve güzel hale getirir. Oval fırça tasarımı, ergonomik tutacağı ve yuvarlak kenarlı taşınabilir kompakt şekli, saç şekillendirme sırasında maksimum rahatlık ve kullanım kolaylığı elde etmenizi sağlar ve evde veya dışarıda salon ile karşılaştırılabilir sonuçlar !!

Ekonomik fiyatla saç şekillendirme için eksiksiz işlevi ile, kesinlikle nereye giderseniz gidin yanınızda taşıyabileceğiniz en iyi saç stilisti aracıdır!


tek adımlı saç kurutma makinesi, internet çılgınlığı


SAÇ KURUTMA FIRÇASI: Revlon (BÜYÜK SATIŞTA!) // BODYSUIT: Everlane // DENIM: Levi’s (1 beden sipariş edin)

POSTA ALIŞVERİŞ YAPMAK İÇİN TIKLAYIN:





İnternet, Revlon Tek Adımda Hacimlendirici + Saç Kurutma Fırçası için çıldırıyor, bu yüzden bir tane aldım ve 6 aydır test ediyorum. Unutmayın ki bu saç kurutma makinesi sadece interneti kırmakla kalmadı, aynı zamanda Amazon'un 2019'da Güzellik kategorisinde Amazon'un 1 Numaralı En Çok Satıcısı oldu! Bu BÜYÜK! Daha fazla uzatmadan, bugün bu saç kurutma makinesi fırçasıyla ilgili dürüst incelememi (bugün BÜYÜK SATIŞTA) ve onu doğru şekilde kullanmak için bazı ipuçları ve püf noktaları paylaşıyorum.



Hemen saç konuşalım. Kesinlikle küçümsediğim en büyük "işlerden" biri saçımı yıkamak + kurutmak. Bunun çok aptalca ve biraz saçma geldiğini biliyorum, ama dürüst olmak gerekirse, zamanımı başka bir yerde üretken olarak geçirmeyi tercih ettiğim gerçekten göz korkutucu görevlerden biri. Dikkat etmek istediğim bir diğer şey de saç sağlığıma odaklanmaya ve birkaç farklı yoldan sağlıklı bir duruma getirmeye çalıştığımdır. 1- Dikkatli olmak + çok fazla ısı uygulamamak, 2- Saçlarımı haftada 7 gün şekillendirmeyerek dinlendirmek.

Bununla birlikte, bu Revlon tek adımlı fön fırçası, birkaç nedenden dolayı saç yıkama günlerinde oyunu benim için CİDDİ ŞEKİLDE değiştirdi. Saçımda kullanması çok pratik, kolay ve akıllı olduğu için kesinlikle hak ettiği 5+ yıldızı veriyorum!


İşte bu saç kurutma makinesini kesinlikle SEVMemin ana nedenleri + kısa, daha uzun, kalın veya ince saçları olan herkese en kısa sürede yatırım olarak satın almalarını öneriyorum:
Mükemmel saç şekillendirme aracımı buldum. Aşağıdaki videoda REVLON PRO Salon Tek Adım Saç Kurutma Makinesi ve Volumizer'ı ilk kez kullandım ve çok açıklayıcıydı, mükemmel sonuçlar sağladı.
Tek Adımda Saç Kurutma Makinesi ve Hacimlendirici, Walmart.ca, Amazon, ca London Drugs ve Bed Bath & Beyond adreslerinde mevcuttur.




 

Yorum Gönder

0 Yorumlar