termal sauna atlet tayt takım erkek



Merhabalar ürünümü aldım cok memnun kaldım size ve ekibinize sonsuz teşekkürler arkadaşlarıma , aileme tanıdıklarıma herkeze tavsiye edicem sizi

Termal Terletici Zayıflama Atleti Bay-Bayan Kullanılabilir.

Termal Terletici Zayıflama Atleti Notex kumaştan imal edilmiş olup, fiziksel aktiviteler için kullanılan alternatifsiz bir kumaş teknolojisidir.

Termal Terletici Zayıflama Atleti çift kumaş katmanlıdır.


inanılmaz bir şey bu takım herkes denemeli diyorum giydim ve 5 dakika olmadan terletmeye başladı mükemmel bir şey bu

Termal Terletici Zayıflama Atleti normal atletlerden 5 kat daha fazla ter emme potansiyeline sahiptir.

Termal Terletici Zayıflama Atleti’ ni bütün gün giyinebilirisiniz.Bu sayede gün boyu kalori yakarak metabolizmanızı diri tutabilme imkanına kavuşacaksınız.

Termal Terletici Zayıflama Atleti(S,M,L,XL) bedenleri mevcuttur.


Kalitesiyle hizmetiyle çok başarılı. Memnun kaldım

Termal Terletici Zayıflama Atleti çamaşır makinesinde yıkanmamalı, elde 30C sıcaklıkta yıkanmalıdır.

Termal Terletici Zayıflama Atleti’ ne  ütü basılmamalıdır.


Takım olarak aldım ve çok memnunum ve herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim fitteks'e çok ama çok teşekkür ederim
Kargom çok kısa zamanda elime ulaştı üründe gerçekten çok güzel herkeze ısrarla tavsiye ederim çok güvenilir

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar