Trendyol Satıcı Sorunlarına Karşı İlgisizliği ve Sonucu


 Tüm blogcularıma merhaba, bu sefer sizlerle bir müşteri olarak değil bir satıcı olarak kariınızdayım.

tam 3 yıl önce Mehmet Çiftçi isimli biri trendyoldan bizim mağazamıza 600tl lik bir ürün aldı ve bu dolandırıcı malesef ürünü 1/2 ay kullandıkdan sonra iade etmeye çalışdı

tabi bizde buna doğal olrak itiraz edip gerekli işlemleri yaptık Mehmet Çiftçi denilen dolandırıcı boş durmayıp ürünü teslim almadı ve tarafımıza her defasında ürünü göndermediğimizi ve bizim dolandırıcı oldugumuzu trendyol ekibine iletti


tam  3 yıl boyunca 124 defa ürünü kendisine gönderdik. Mehmet Çiftçiye bunuda her defasında ıspatladık zaten ıspatada gerek yok ya sistemlerden otomatık gorunuyor


3 yılın sonunda trendyol bizim magazamızı askıya aldı ve Mehmet Çiftçi ye geri ödeme yaptı


şimdi trendyolda mağazam tekrar aktif ettim ama oradan gelen siparişlere kırık bozuk kalitesiz sahte ürünler göndereceğim ve trendyolun müşteri güvenini sarsacağım neden mi


çünkü 124 defa gitti geldi kargo ücreti 124x19 desi yaklasık 35tl 124x35tl=4340tl x2 = 8680tlkargo ücreti odedim


sonuc alamadıgım trendyoldan malesef bu sekılde adaletı saglamaya calsııyorum



malesef ki ülkemizde satıcı kanunları yer almadıgından hak ve adalet anlayısı olmadıgından sevgili trendyolda ürün satmak isteyen satıcılara bir ders niteliğinde olmus olur. sizinde basınızdan gecenleri yorum kısmına eklersenız sevinirim.

herkese trendyolsuz bir hayat dilerim

Yorum Gönder

0 Yorumlar