Essence | Teddy Göz Kalemi


Göz kalemleriyle aranız nasıl açıkçası benim pek iyi değildir. Göz kalemlerini kendime pek yakıştırmam sadece üst kirpik dibimde seviyorum. Hele ki gözümün içi dahil gözümü çerçevelediğimde çok kötü oluyor bence. Ama bazı makyaj sanatçıları da tek bir göz kalemiyle harika göz makyajları yapıyorlar tabi ki orası ayrı. Benim tek kullandığım göz kalemi,Essence Teddy Göz Kalemi ve bence mükemmel ötesi bir kalem, neden çünkü bronz :)) 


Işıltılı kahverengi bir rengi var. Yumuşacık ve rengini çok güzel veriyor. Kalem olarak da kullanılabiliyor, göz kapağına gelişi güzel sürüp fırça ya da parmaklarla kolayca homojen bir şekilde dağıtılıp far gibi de kullanılabiliyor. Benim göz kalemlerinde kendime yakıştırdığım tek ton kahverengi. Bir de Teddy ışıltılı olunca çok daha güzel duruyor ayrıca dediğim gibi benim gibi üst kirpik dibinize ince ya da kalın bir hat çizmekte zorlanıyorsanız da formülü kolayca uygulama imkanı veriyor.


Bence bu kaleme muhakkak bakın, ben artık Essence e ulaşamıyorum Gratislerden gittiğinden beri :( ama bir arkadaşımdan mı rica ederim internetten mi bulurum muhakkak yedekleyeceğim bir kalem. Bu yapıda bu renkte benzer kalem önerileriniz varsa benimle paylaşırsanız da çok sevinirim. 
Sevgiler! 

Yorum Gönder

0 Yorumlar