Yatak Odası İçin Koltuk Dekorasyon Önerileri

Yatak odası dekore ederken dikkat edilmesi gerek en önemli detaylardan biri belki de koltuklar. Aslında maalesef kocaman odalarımız olmadığı için belki de yatak odamızda koltuğa yer kalmıyor ancak ben eğer ki büyük bir odam olursa kesinlikle bir koltuk koymak isterim. Yatak odasında bulunan bir koltuk benim kesinlikle çok işime yarar.

yatak odasi koltuk onerileri

Sabahları uyanıp yatağın örtüsünü örttükten sonra giyinirken yatağa oturmak zorunda kaldığımda bozulan yatak benim sinirimi bozuyor mesela. Hatta bazen yatağa oturup bir süre düşünüyorum ne giysem diye. Tabii ki şu fotoğraflardaki odalara baktığımda bu koltukları bir okuma köşesi olarak hayal ediyorum. Hem de çok huzurlu bir okuma köşesi olurlar.


yatak odasi koltuk dekorasyonu

Yatak odalarına koyduğunuz koltukları yer var ise yatak ucuna koyabileceğiniz gibi odanızın bir köşesini de tekli koltuklarla dekore edebilirsiniz. Tabii ki tekli koltuk şart da değil özellikle ben şu Mr ve Mrs yastıkları olan koltuğu da çok beğendim. Yalnız böyle bir koltuğun yatak odasında olmasındaki tek sorun, eğer dağınıksanız bu koltuk oturma amaçlı değil de kıyafetleri koyma amaçlı kullanılabilir. İşte o zaman amacını yitirebilir.


Ve son olarak bu harika yatak odasıyla sizi başbaşa bırakmak istiyorum. Böyle kocaman bir odam olsa başka bir odaya gerek olmazdı sanırım. Tabii bu yatak odasına da tekli koltuk konmaz ancak koltuk takımı konulur değil mi? 

Yorum Gönder

0 Yorumlar