Farmasi Aynı Sefa Yağı İçeren Yüz Kremi

Farmasi markası adı altında Dr. C.Tuna markalı daha dermokozmetik olarak nitelendirebileceğimiz ürünler mevcut. Benim gibi hassas ve kuru bir cildiniz var ise her ürünü kullanamıyorsunuz. Yüz kremlerinin bazıları ya yetersiz geliyor ya da  cildimde hassasiyete sebep oluyor. Bu nedenle her kremi sevemiyorum. Farmasinin pek çok temiz içerikli ürünü olduğunu bildiğim için bir de bu Aynı Sefa yağı içeren kremini denemek istedim. 

ayni sefa yagi iceren krem

Eğer hassas bir cildiniz varsa yazın sıcakları hiç de size göre değil. Yaz sıcaklarında cildim hemen kızarıyor ve daha da hassaslaşıyor benim. Farmasi aynı sefa yağı içeren kremi kullanmaya başladığımdan beri ise bu hassasiyetim daha azalmaya başladı. Yapısı oldukça yoğun bu nedenle az miktarda ürün cildimi nemlendirmeye fazlasıyla yetiyor. Sabah ve akşam kullandığımda ise gün boyu cildim kurumuyor. Doğal içeriğinde ise paraben ve boya içermiyor. Üstelik SPF 15 güneş koruması içeriyor. Farmasinin bu kremi leke ve çil görünümünün azalmasına yardımcı oluyormuş ancak benim böyle bir sorunum olmadığı için bu etkisini gözlemleyemedim.

Farmasi aynı sefa yağı içeren bu kremi ben artık bittikçe alacağım. Cilt bakımı rutinimde kendine sağlam bir yer edinen bu kremi sizlere gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Her ürünü olduğu gibi bunu da sevmeyenler çıkabilir. Özellikle yağlı ciltler için belki de bu ürün biraz fazla olabilir ancak onlar da peeling uygulamasından sonra ciltleri biraz daha kuruduğu için rahatlıkla kullanabilir ve bu bitkinin iyileştirici özelliğinden yararlanabilirler bence. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar