Pastel Profashion Matte Ruj - 552 Red Carpet

Pastel son dönemlerde kendini geliştiren ve oldukça kaliteli ürünler geliştiren bir firma bana göre. Özellikle son dönemlerde rujlarını çok beğeniyorum. Bu yazımın konusu olan Pastel Profashion Matte serisinden 552 numaralı Red Carpet isimli ruj, kırmızı ruj hayranlarının denemesi gereken bir ruj bana göre.


pastel mat ruj serisi
Pastel Profashion Matte Ruj
Kırmızı ruj kullanmak çok zor bana göre. Özellikle palyaçoya dönmeden kırmızı ruju imzası haline getiren ve sürekli olarak kullanan insanlara hayranım. Ben kesinlikle o kişilerden değilim ama yine de koleksiyonumda kırmızı ruj bulunmasını istiyorum çünkü bazı özel günlerde kırmızı ruj kullanmak hoş oluyor. Sürekli kullanmadığım için de aşırı pahalı markalar yerine Pastel'in Red Carpet isimli rujunu koleksiyonumda tutuyorum.


pastel red carpet ruj
Pastel Profashion Matte Red Carpet

Rujun yapısı oldukça yumuşak, sürümü de çok kolay ancak tabii ki kırmızı bir dudak kalemi kullanmadan ben kesinlikle düzgün süremiyorum. Mat olmasına rağmen kesinlikle dudaklarımı kurutmadı. Cildim gibi dudaklarım da kuru olduğundan bu tip rujlarla zorluk yaşıyorum ama Pastel ile böyle bir sorunum olmadı. Üstelik kırmızının notunu da bana çok güzel oldu diyebiliyorum. Altına dudak kalemi kullanıldığında kalıcılık konusunda da benim için sınıfı geçti.

pastel kirmizi ruj
Pastel Profashion Matte 552 Red Carpet

Pastel Profashion serisinde 8 renk seçeneği bulunuyor. Red Carpet'in dışında biraz daha bordoya dönük Garnet Red isimli bir kırmızı tonu daha bulunuyor bu seri de. Saçlarımı turuncu-bakır bir renge boyattığım için şu sıralar evdeki pembe tonlu hiçbir rujumu süremiyorum. Pastel'i Profashion serisinde Apricot isimli bir ruj var. İlk fırsatta o ruja bakmayı düşünüyorum. Bu ruj serisinin fiyatı 14,90 TL. Siz bu seriden herhangi bir ruj denediniz mi?

Yorum Gönder

0 Yorumlar