Wet n Wild - Pearlescent Pink Allık

Wet n wild ülkemize Gratis sayesinde geldi. İyi ki de geldi. Wet n wild'ın özellikle de üçlü farları çok popüler. Tabii ki ben de en önce onları aldım. Sweet as Candy, Walking on Eggshells, Comfort Zone far paletleri aralarında en sevdiklerim. Far paletleri bu kadar güzel olunca bir de allıklarından da bir tane denemek istedim.

wet n wild şeftali allık
Wet n Wild - Pearlescent Pink Allık
Pearlescent Pink isimli allığı seçtim. Bu allık Nars'ın Orgasm isimli allığına muadil olarak gösteriliyor. Ancak Nars Orgasm allığım olmadığından muadil olup olmadığına emin değilim. Bu nedenle sevgili arkadaşım Güzellik Editörü'ne sordum. Kendisinde ikisi de olduğu için onun yorumunu almak istedim. İki allık birbirine pek benzemiyormuş. Nars Orgasm daha simli ve pembe bir allıkmış.


wet n wild allık
Wet n Wild - Pearlescent Pink Allık

Pearlescent pink ise çok doğal ve güzel duran bir şeftali-pembe karışımı bir allık. Özellikle şu bahar aylarında kullanabileceğiniz harika bir allık. Bu allığın içinde de hafif altın simler var ancak bu simler o kadar hafif bir ışıltı veriyor ki kesinlikle simli allık sevmeyenler bile rahatlıkla kullanabilir. Aslında ben bu allığı daha çok The Balm Hot Mama allığına benzettim.

wet n wild pearlescent pink allık
Wet n Wild Pearlescent Pink Allık

Wet n wild allıklarından Pearlescent Pink benim favorilerim arasına girdi. Çok yumuşak bir fırça ile biraz zor sürülüyor, yapısı sert gibi geldi ama bu nedenle de çok tozutmuyor. Üstelik de kat kat uygulayarak istediğim etkiyi daha kolay yakalayabiliyorum. Siz Wet n Wild'ın en çok hangi ürününü seviyorsunuz?

Yorum Gönder

0 Yorumlar