M.A.C Pink Freeze 4'LÜ Far Paleti İncelemesi

Günaydın ballar :) 

Ben musmutlu bir sabaha uyandım bugün. Evet bugün sizinle bu minnak 4'lü palet hakkında konuşasım geldi ve hemen yazmaya koyuldum  :)

-





MAC Gorgeous Eyes Collection for Fall serisinin içinde yer alan MAC Pink Freeze Far Paleti çok tatlı pembe, mor tonları içeriyor. Başta limited edition olarak çıksa da bu paleti hala Mac Online sitesinde bulabilirsiniz. 

Renklerden bahsedecek olursak;

Pink Freeze: İçinde parlak beyaz yansımalar içeren pembe 
Bruised Plum: Soğuk leylak rengi 
Deception: Altın tonları içeren kahverengi
Magic Moor: Mor üzüm rengi


Bu palet çok kötü olmamasına rağmen beni çok etkilemedi. Renklerin birbiriyle uyumu çok güzel, değişik mor ve pembe tonlarında makyajlar yapabilirsiniz. Bu paleti ablamda ilk gördüğüm zaman ışıltılı tonları beni etkilemişti. Etkilenmeme dayanamayan ablam bana bu paleti hediye etti :D Ama içindeki Deception rengi  böyle yama gibi durunca tüm heyecanımı kaybettim :(  Ama diğer renklerin pigmentleri olsun, kremsi yapıları olsun, karıştırmadaki kolaylıkları olsun gerçekten muhteşem. 



Burada renkler bazsız soldan sağa; Pink Freeze, Bruised Plum, Deception, Magic Moor


Ve bazlı renkler; Pink Freeze, Bruised Plum, Deception, Magic Moor



Fiyatı: 150tl


Yorum Gönder

0 Yorumlar