Bi'kutu Mutluluk 365 Yeni Mutlu Gün Tarihsiz Ajanda



Herkese mutlu haftalar olsun :)

Bugün sizlere yaklaşık bir buçuk aydır severek kullandığım ajandamdan bahsetmek istiyorum.


Sert kapaklı olan bu ajandamın tasarımına hayran kaldım. 2023 için hazırlanmış bu ajanda daha satışa çıkmadan hemen sipariş vermiştim. Tam bir ay içinde elime ulaştı. 


Ajandanın ilk sayfasında çok güzel bit motto sizi karşılıyor. #hergunukutla Diğer sayfada ise 2023 de ulaşmak istediğiniz hedeflerinizi yazabileceğiniz bir sayfa sizi bekliyor. Benim hedefim bu dönem derslerimi AA notlarıyla taçlandırmak :D ( Bu yaştan sonra okumaya devam edince çok heveslendim :D )


Devamında sevdiklerinizin doğum günü gibi özel günlerinizi not edebileceğiniz bir sayfa mevcut. En sevdiğim sayfa ise bitirmeyi hedeflediğiniz veya devam ettiğiniz kitapların ne kadarını okuduğunuzu not alabileceğiniz olan oldu :)





Sonrasında ise haftalık planlarınızı güzelce yapıp, hepsini bir arada görebileceğiniz minnoş iki sayfa var. Şu an aslında benim hepsi dolu bu ilk başladığımda yaptığım haftalık planımdı ;)


Kafanıza göre yazılar yazıp notlar alabileceğiniz ve her sayfasında değişik mini tasarımın bulunduğu kısımlarda mevcut, ben buraya genelde sevdiğim, beni motive eden sözleri yazmayı veya ufak şeyler çizmeyi çok seviyorum.


Burda ise alışveriş listesi yada aklınıza ne geliyorsa listesi olarak kullanabileceğiniz güzel bir sayfa var.


Tamda gününe denk getirmişim :D Mutlu Pazarlar....


Harika motto ve çizimlere bayıldım :)




Bu çizimde tam benlik, bir kitap bitmeden diğerine başlayabilen Gizem :D

Evet güzel arkadaşlarım sizde bu ajandaya ve diğer birçok tasarım ürüne sahip olmak isterseniz Bi'kutu Mutluluk sayfasını ziyaret edebilirsiniz, kapıda ödemede ve 75 tl üzeri alışverişe kargo bedavasıda mevcut hemdeeeee ;)

Fırçalara buraya tıklayarak ulaşabilirsiniiiiiiz ;)

Yorum Gönder

0 Yorumlar