Dalan d'Olive | Nemlendirici Bakım Kremi ( Body Butter )



     Yazılarıma biraz ara vermişim ama tabi ki tekrardan buradayım.Yazmayı istedim şu geçtiğimiz ay içinde ama bir türlü cümleleri toparlayamadım.Ruhsuz yazılar yazıyım istemedim ve bekledim.Bugün tekrar deneyeceğim yazabilirim inş :)

 2 Hafta önce kadar Gratis'te bu vücut nemlendiricisini gördüm.Zaten aynı serinin el kremini kullanıyorum devamlı, bitenler yazımda da bahsetmiştim siz de biliyorsunuz.Dedim böyle kavanoz şeklinde çok güzel olmuş zaten vücut nemlendiricisi arıyorum içerik takıntım da olduğu için kolay kolay zaten bulamıyorum hele ki bu fiyata hemen attım sepete.Fiyatı gerçekten efsane 10 tl ye aldım geçen hafta gittiğimde indirime girmiş 8.50 tl miydi öyle bir şey kesinlikle kaçırılmayacak bir vücut nemlendiricisi bence.


   Kışın vücut nemlendiricisi süreceğim diye uğraşmak benim için pek mümkün olmuyor çünkü çok üşüyorum o soğuk kremi sürerken :)) Ve çoğu zaman es geçiyorum.Ama havalar yavaştan ısınıyorken yavaştan T-shirtlere kısa paçalı pantolonlara geçerken  artık almam gerekiyordu.Tercihimi dediğim gibi bu kremden yana kullandım.Çok sevdim yapısıni gerçekten body butter kıvamında yoğun ama bir o kadar da hafif.
 
   Uygulaması çok kolay hemen dağılıyor çabuk emiliyor sürdükten sonra hemen giyinebiliyorum hiç yapış yapış bir his bırakmıyor kıyafete bulaşmıyor çoktan emiliyor ve güzel nemlendiriyor.Zeytinyağı, Shea yağı, bitkisel bazlı nemlendiriciler varmış içinde.El ve vücut için diyor ama ben el için biraz yağlı buldum kendi el kremi daha uygun el için. Kuruluğu alıyor bakımlı bir tene ulaştırıyor.Kokusu, belki el kremini kullandıysanız aynı kokuya sahip.Sabun kokuyor çok temiz bir koku.Kışın üşütür, yazın serinletir hem yapısıyla hem kokusuyla bence sıcak havaların nemlendiricisi :)


   İçerisinde de paraben, peg, silikon bulunmuyor.Benim uzak durmaya çalıştığım kimyasalların bir çoğu yok olanlarda en son sıralarda.Fiyatı ve içeriğiyle bence güzel bir alternatif.
   Keşke farklı çeşitleri olsa, ambalajı daha renkli olsa bu kutuyu bitirene kadar kokusundan tipinden sıkılırım büyük ihtimal bir daha ki sefere farklı bir çeşidini denerim diyebilsem çok güzel olacak ama bunu bile yeni çıkarmış sanırım marka, biraz daha yenilik istiyorum :)) Renkli, eğlenceli kutular yapsınlar.


    Hazır fotoğrafta el kremi de varken ondan da bahsedeyim,bu el kreminin hafifliğini, çabuk emilmesini ve temiz kokusunu seviyorum.Elerim çok kuru değilken gün içinde kullanmak için tercih ediyorum.Ellerimin çok kuru olduğu zamanlar nemlendirmesini yeterli bulmuyorum.Ama vücut nemlendiricisini bu açıdan daha çok beğendim.Vücudumun en kuru yerlerinden olan bacaklarımı bile günün sonuna kadar yumuşak tutuyor.


   Dediğim gibi ben bu aralar çok severek kullanıyorum kendisini, sonuçta kocaman kavanoz koku benim için önemli derseniz almadan önce dalanın aynı isimli mini el kremlerini bulabilirsiniz.Aranızda kullanan varsa da beğenip beğenmediğini benimle de paylaşabilir.Yeni bir ürün benden başka birinin de dikkatini çekmiş mi merak ettim. Benzer vücut nemlendiricisi tavsiyeleriniz varsa lütfen yorum olarak bırakın. Çünkü benim aklımda hiç alternatif yok şu an.
 
   Umarım keyifli bir yazı olmuştur.Yorumlarınızı fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.Aslında Yves Rocher'ninkileri merak ediyorum.Bakmalısın dedikleriniz varsa yazın mutlaka yorum olarak. Şimdiden teşekkür ederim.
  Bir sonraki yazımda görüşmek üzere:) Mutlu günler!

Yorum Gönder

0 Yorumlar