Favori Rujum | Pastel Nude 536




     Toplamda 4 rujum olduğunu söylesem beni buralarda barındırır mısınız bilmiyorum? :)) İkisini de geçtiğimiz ay satın aldım. Benim için günlük makyajımda dudağıma sürdüğüm tek şey Burts Bees Lipbalm dı. Sonra biraz heveslendim ve kendime uygun bir iki renk araştırmaya başladım ve gerçekten benim tarzıma uyabilecek,yine minimal ve modern bir görünüm oluşturabilecek,o sadeliği bozmayacak ilk rengimi buldum. İlk rengim diyorum çünkü başka renkler,rujlar da edinmek istiyorum çünkü ben bu işi sevdim galiba :) Hepinizi ilgiyle merakla okumaya devam, bakalım ikinci en sevdiğim rujum hangisi olacak? :))

 Pastel Nude 536,her şeyden önce bence gayet şık bir ambalaja sahip. Kapağı sağlam bir şekilde kapanıyor açılma derdi yok. Bu serinin tasarımı gerçekten modern ve cool, sırf ambalajından makyaj masamda, çantamda dursun diye satın alınabilir. Bu seriye biraz daha göz atmalıyım :))



   Rengi için içinde şeftalilik barındıran bir sütlü kahve diyebilirim sanırım. Sürümü çok kolay,kremsi bir yapısı var, dudağı örtmesi başarılı. Kremsi bir ruj ama dudakları ıslak ya da parlak göstermiyor. Dudakta ağırlık yapmıyor,yapısı çok hafif. Kokusu da çok hafif, ruju koklarsanız burnunuza geliyor kapağını açınca ya da dudağınızda kokusunu duymuyorsunuz bence bu çok güzel, benim sanırım koku hassasiyetim var bunu da bu blog sayesinde anladım. Sürdükten sonra unutabilirsiniz, ne sizi rahatsız ediyor, ne de taştı mı, çizgilendi mi, belirgin bir şekilde çıktı mı diye düşündürüyor.



   Herkesin elinin altında olması gereken bir yapı ve renk diye düşünüyorum. Rahat günlerin kurtarıcısı ya da her gün ben gibi rahatsanız günlük makyajınızın vazgeçilmezi olabilecek bir ruj. Çok kalıcı bir ruj değil ama tazelemesi o kadar kolay ki bence bu bir sorun değil. Yılın modası nude makyaj akımı, bu görünümü seviyorsanız bence bu ruja bir şans verin. Umarım siz de çok seversiniz, kurtarıcınız, sizi iyi hissettiren bir ruj olur.Ben Gratis'ten indirimde 8,75 liraya almıştım,fiyatı da çok uygun ayrıca :)


 Gününüz çok ama çok güzel geçsin,bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)
   

Yorum Gönder

0 Yorumlar