dövme silme nasıl yapılır

Cilt bakımı plazma kalemi lazer cilt etiketi kaldırma dövme köstebek çil siğil koyu leke çıkarıcı/kaldırma kalem/Caneta için yüz bakımı güzellik
1. Benleri kaldır
2. Dövme kaldır
3. Siğil/verruca kaldır
4. Çil kaldırmak
5. Karanlık noktayı kaldır
6. Freck'i kaldır
7. Cilt etiketini çıkarın
8. Etli nevüs kaldırmak
Çalışma prensibi:
Karbondioksit (CO2) lazer güzellik makinesi gibi benzer, yeni nesil plazma mikro bölge deşarjı kullanır
Düşük sıcaklık ve yüksek frekanslı teknoloji, verimli kapasite dönüşüm malzemesidir ve
Mikrobilgisayar çip kontrolü. İğne çil cilde dokunduğunda, yüksek sıcaklıkta plazma üretir
Hemen, çil, nokta dokunduğunda, küçük bir alev üretecek, biz buna karbür sorunu cilt denir.
Mikro vasküler kanamadan hızlı bir şekilde katılaşacaktır. Daha sonra karbon saçılmaları oluşturacak, yara cildini koruyacaktır.
Infection. After yaklaşık 1 hafta, scab skar olmadan sheeding olacak.
Özellikler:
1. En son teknoloji kullanımı, mikrobilgisayar kontrolü, güvenli, rahat, hızlı.
2. Kolay taşıma ve kolay kullanım.
3. Farklı tedavi için 3 çeşit yoğunluğa sahiptir (Not: 2nd plazma kalemi 6 çeşit)
-3 ayarlanabilir scanspot güç çıkışı kullanarak, akıllı, güvenilir tedavi.
-Alt seviye nokta ve çil üzerinde kullanılır.
-Güçlü seviye köstebek ve cilt etiketlerinde kullanılır.
4. Benzersiz elektrik iyon teknolojisi, sürecin kullanımı insanların elektrik varlığını hissetmeyecek
Akım, kanama yok. Normal cilde sarılmadan kaldırma noktası. Açmadan lekeyi çıkarın.
5.Plug-in, dolap ve taşımak için uygun, 3 saatten fazla çalışmak için bir zaman şarj edin.
Özellikler:
Teknolojisi: elektrik İyon
Giriş voltajı: 10-240V (USB ile şarj edebilirsiniz)
Çıkış voltajı: 5V
Boyutu: 18cm * 4cm * 3.5cm
Renk: beyaz (resimlerle aynı)
Paket içeriği:(Perakende paketi isteğe bağlıdır)
1 x ana kalem
1 x USB kablosu (pc'de şarj edilir)
1 x büyük iğne
5 x küçük iğneler
1 x manuel





Operasyon kılavuzu:
1. Güç düğmesi (açık/kapalı):
Uzun basın (açık/kapalı) düğmesi 3 saniye, kırmızı ışık olacak sonrası başlangıç, varsayılan değeri seviye 1. Kırmızı ışık güç seviyeleri içindir. Başladıktan sonra herhangi bir çalışma yoksa 30 dakika sonra otomatik olarak kapanacaktır.
(On/off) düğmesine iki kez hızlı bir şekilde basın, mevcut pil seviyesini gösterir ve ardından geri dönmek için herhangi bir tuşa basın (yeşil gücü temsil eder).
2. Çalışma düğmesi (OUT):
Çalışmaya başlamak için (OUT) düğmesine basın, çalışmayı durdurmak için (OUT) düğmesini serbest bırakın (gösterge ışığı orange).
3. Koruyucu fonksiyon:
2 dakika boyunca (OUT) düğmesine uzun basın, cihaz otomatik olarak çalışmayı durdurur, çalışmaya devam etmeniz gerekiyorsa, (OUT) düğmesini öncelikle serbest bırakmanız gerekir, ardından çalışmaya başlamak için (çıkış) düğmesine tekrar basın.
4. Pil göstergesi ve şarj açıklaması:
3 yeşil ışık açıksa, 100% pil gücü anlamına gelir; İkinci yeşil ışık açıksa, bu % 75% pil gücüdür; İlk yeşil ışık açıksa, son yeşil ışık yanıp söndüğünde 50% pil gücü anlamına gelir, pil gücü % 25% olur.
Şarj etmeye başladığınızda, bu leke giderici kalem otomatik olarak kapanacaktır ve çalışmayı durduracaktır.




 

ben silici kalem,maglev plazma pen,ben ve leke çikartma lazer cihaz,ben silme cihazı,çil,kapıda ödeme,ip ban kaldırma,plazma kalemiakne silici kalem,cilt lekeleri için cihaz,ben silme kalemi, ben silme kalemi, ip ban kaldırma, ben silme cihazı, ben silici kalem, çil, ben ve leke çikartma lazer cihaz, maglev plazma pen, plazma kalemi, akne silici kalem, cilt lekeleri için cihaz, çil, ben ve leke çıkarma lazer cihaz, yüz leke çıkarıcı cihaz, ben silme kalemi kullananlar, , ben silme, ben silme işlemi, ben silme işlemi nasıl yapılır, Ben Silme Cihazı kullananlar, Ben Silme Kremi, Leke ben sildirme Fiyatları, çil, ben ve leke çikartma lazer cihaz kullananlar, Ben Silme Cihazı Fiyatları, Ben silme cihazı kullananlar Kadınlar Kulübü Maglev plazma Pen Plazma kalemi kullananlar Ben Silme Cihazı Yorumları çil, ben ve leke çikartma lazer cihaz kullananlar Leke ben sildirme Fiyatları Ben Silme Cihazı Fiyatları Cilt lekeleri için cihaz Ben silici krem Ben silme cihazı kullananlar Kadınlar Kulübü Ben Sil krem Tükenmez kalem ile dövme Dövme Kalemi ne Kadar kalıcı Bic Dövme Kalemi kreul dövme kalemi - siyah Plazma Pen Dövme Silme Faber Castell Dövme Kalemi Dövme Kalemi Fiyatları Yıldız Dövme Kalemi dövme silme kalemi, dövme kalemi, dövme temizleme kalemi, dövme silme, dövme silme fiyat, dövme silme işlemi nasıl yapılır, bic dövme kalemi, akne silme kalemi, akne temizleme kalemi, çil silme kalemi, çil temizleme kalemi, ben temizleme kalemi, ben silme kalemi, Tükenmez kalem ile dövme, Dövme Kalemi ne Kadar kalıcı, Dövme Kalemi kalıcı, Dövme Kalemi kaç gün kalır, Bic Dövme Kalemi, kreul dövme kalemi - siyah, dövme silme kalemi kullananlar, dövme silme işlemi nasıl yapılır, dövme silme yerleri, dövme silme doktor, dövme silme sonuçları, dövme silme hastanesi, dövme silme losyonu, dövme silme krem, dövme silme fiyat, dövme silme fiyatı, dövme kalemi kalıcı, iz bırakmayan dövme silme, dövme silme izi dövme silme nasıl yapılır keserek dövme silme dövme silme tca dövme silme ilaçları kalıcı dövme silme ilaçları dövme silme ilacı Faber Castell Dövme Kalemi Plazma Pen Dövme Silme sipariş,dövme silme kalemi, dövme kalemi, dövme temizleme kalemi, dövme silme, dövme silme fiyat, dövme silme işlemi nasıl yapılır, bic dövme kalemi, akne silme kalemi,

Yorum Gönder

0 Yorumlar