Loreal Paris | Miss Manga Mega Volume


   Bu rimeli artık sizinle paylaşmamın zamanı geldi. İlk İcovettee'de görmüştüm galiba çok sevdiğini söylüyordu. Dış görünüşü olarak da beğendiğim ilgimi çeken bir rimeldi ama 6 ay önce anca alabildim çünkü bir rimel bitirmeden başka bir rimel almıyorum :) Rimel makyajda tartışmasız en sevdiğim şey, sadece rimel sürmem bile çoğu zaman bana yetiyor, uzun ve siyah kirpikler çok güzel!












   Loreal Paris Miss Manga, uzatma ve hacim vaad eden rimellerden üzerinde mega volume yazıyor. Üst ve alt kirpikleri olabildiğince uzatmayı vaad ediyor. Fırçası oynar başlıklı ama ne bir faydası var ne de bir zararı, hiç bir esprisi yok bence. Günlük olarak nerdeyse hep bu rimeli kullandım altı ay boyunca. Kirpiklerimi kıvırıp, uzatıyor az da olsa bir dolgunluk da veriyor. Kendi kirpiklerimmiş gibi bir görüntü oluşturuyor, topak topak da durmuyor. Kirpiklerimi birbirine yapıştırmamasını da oldukça sevdim. Uyguladıktan sonra da gün içinde gözümden akmadı ve dökülme yapmadı. Eskisi gibi ewgskindeep ten bir görsel koyayım sizin için :)


   Maybelline ve Loreal rimellerin genel olarak ewg puanları düşük. Bu iyi anlama geliyor, bu site kozmetik urunlerinin iceriklerine gore 1 den 10 kadar puanliyor. Yuksek toksit madde icerenler ve alerji riski olanlar 10 a yakin puan alirken, zararsiz ve kaliteli iceriklere sahip olanlar 1 e yakin puanlar aliyorlar. Kullanım ömrü 6 ay. Benimki artık son demlerinde, bitmek üzere zaten altı ay da dolmak üzere. Loreal Paris Miss Manga, benim tekrar alıp seve seve kullanabileceğim bir rimel oldu. Günlük bir rimel arıyorsanız bakın derim ancak bir rimelden maksimum performans istiyorsanız bir Maybelline Lash Sensational değil :) Benim kirpiklerim kıvrık ve boyları uzun sayabileceğim bir uzunlukta, takma kirpik etkisini de günlük olarak fazla bulduğum için rimelleri tek kat uygularım genelde, siz abartılı bir görünümden hoşanıyorsanız belki size hafif kalabilir ama ben gayet sevdim 💛

Yorum Gönder

0 Yorumlar