İnecto Naturals | Hindistan Cevizli El ve Tırnak Bakım Kremi


   Yazılarıma fire vermeden devam ediyorum, benimle ürünleri yorumlamaya devam JBugün yine temiz içerikli hatta %90 doğal içerikli bir el kremiyle karşınızdayım. Ülkemizdeki Kozmetik zincirlerine böyle içeriğe dikkat eden uygun fiyatlı güzel markalar geldikçe çok mutlu oluyorum. İnecto markası da onlardan biri, Gratis alışverişim yazımda da size gösterdiğim gibi bu markayı denemek için şampuanını vücut kremini ve el kremini satın aldım, önce el kreminin yazısını eklemek istedim çünkü tekrar alacağım bir krem olmadı.

   İnecto Naturals %90 doğal içerikli Hindistan Cevizli El ve Tırnak kreminin yapısını çok ince ve akışkan buldum. Daha önce hiç bu kadar sıvı formda bir el kremi görmemiştim. Ne kadar sıvı olduğunu anlamanız için, Gratis’e gittiğinizde, size bakan ''ne yapıyor bu ya bakışlarını'' es geçerek elinize alıp bir çalkalayın kremi, likit bir şeymiş gibi çalkalanıyor krem. Tester sistemi bizde çalışmadığı için evde deniyoruz ürünleri ne yazık ki, o yapıyı görsem almazdım. Benim el kremlerinden beklentim,  temiz içerikli olması, uzun süre nemli tutması, güzel kokması, hızlı emilmesi ve ardından yağlı his bırakmaması :) Bunların biri yoksa benim el kremim olmaya hak kazanamaz :)



   Bu krem de ellerimi uzun süre nemli tutmadığı için, yarım saat sonra tekrar el kremi ihtiyacı duyuyorum bunu uyguladığım zaman, anlaşamadık. Bu yüzden tekrar almam ama çok isterdim %90 doğal içerikli uygun fiyatlı bir el kremiyle anlaşabilmeyi. Fiyatı 6.90.  Benim en sevdiklerim Le petit marseilliais'in besleyici ve onarıcı el kremleri. Okumak isterseniz linklerini pembe yazan yerlere bıraktım :)
   Bu arada bu markadan bir ürüne bayıldım, spoiler vereyim size, vücut kremi harika Hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız bayılırsınız, tavsiye ederim!

Sevgiler! 

Yorum Gönder

0 Yorumlar