bay bayan zayıflatan termal atlet ve tayt r sweat sauna





Hafif ve konforludur.

Egzersiz, kardiyo ve günlük aktiviteler için tam hareket alanı sağlar.

Termal Atlet ve Tayt Takım ile daha fazla terler, daha fazla sonuç alırsınız.

Spor yaparken ya da günlük egzersizlerinizde tercih edebileceğiniz Atlet ve Tayt Takım ürünümüz, karın bölgesini sararak forma girmeye yardımcı oluyor.

Özel polymer kumaş yapısıyla sauna etkisi yaparak terleme sağlayan bu özel Atlet ve Tayt Takım, terleme yoluyla yağ yakımını tetikliyor.

Bu şekilde 1 ila 2 beden incelme sağlayan bu termal ürünümüz, hafif yapısıyla gündelik kullanıma da uygundur.

Konforunuz için her detay ve her dikiş özenle düşünülmüştür; kan dolaşımını etkilemez ve rahatsız hissettirmez.

Çok memnunum arkadaşlar gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz Net korseye cok teşekkürler verdiği bu hizmet için

%100 Orijinal

% 42 Elastan Lycra

% 58 Polyamıd

Orta Sert Esnek Kumaş

Ekstra Terletici

Manken üzerindeki Atlet Beden: S Tayt Beden : M

Çok memnunum özellikle dışarı çıkamadığımda evde ev işleri ile bilrikte kullanıyorum harika bir şekilde terletiyor açıkcası bu kadar hızlı sonuç beklemiyordum. 1 ayda 4-5 kilo kadar zayıfladım, insan motive olunca yeme içmesine de dikkat ediyor. ayrıca orjinal ürün gönderdiğiniz için teşekkür ederim.

İlginiz için teşekkür ederim, ürün çok hızlı ulaştı elime yorum yapmak için özellikle acele etmedim. Kullandıktan sonra gördüm ki gerçekten süper terletiyor almak isteyenlere tavsiye ederim. Günde 1 saat spor yaparken tercih edebilirsiniz ben yürüyüşlerde tempolu yürüyerek ter atıyorum.
Şipariş verirkende çok kararsızdım aynı ürün elime geçer mi diye.iyi ki de vermişim ürünün aynısı elimde ve denedim çokta memnunum çok tşk ederim

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar