Sixpad Abs Vücut Kas Geliştirici Spor Yorumları Hepsiburada



Sixpad Abs Vücut Kas Geliştirici Spor Aleti


Sixpad Abs Vücut Geliştirici Spor Aleti
Uygun Bir Ritimle Ve Yumuşak İvmeli Bir Şekilde Düşük Frekanslı Titreşimler Verir..
Ayarlanabilir Düşük Frekanslı,Az Ritimli Veya Ritimsiz Şekilde Ayarlamalar Yapabilirsiniz.
Vücuttaki Uygun Güce Ve Hıza Bağlı Olarak Düşük Frekansla Vücut Ritim Ve Yumuşak İvme Uygular.
Yaptığı Basınç Ve Düşük Frekanslı Etki İle Kişide Masaj Etkiis Yapar.
Çalıştırılması Kolaydır, 6 Farklı Modda Kullanılabilir.
Tasarruflu Çalışır,Kullanılmadığında Otomatik Kapanma Sistemine Sahiptir.

Sixpad Abs Kullanımı
Yapışkan Jel Pedleri Ve Vücudunuzda Kullanmak İstediğiniz Bölgeyi Daima Temizleyin.
Pedleri Çekerek Vinil Kapağından Çıkarın.
Kanat Şeklinde Pedleri Vücudunuzda İstediğiniz Yere Yapıştırın.
Cihazı Çalıştırmak İçin Çalışma Modunu Ve Çıkış Seviyesini Ayarlayın.
Çalışma Süresi; Her Bir Seçenek İçin 12 Dakikadır.

Az biraz denedikten sonra yorum yapıyorum. Başarılı bir alet. Kasları gerçekten çalıştırıyor. Tabi bu çalıştırma eylemi kas hacmini artırır mı bilemem. Ürünü six packs ten ziyade yan karın kasları İçin sipariş verdim. Çünkü yan bölge çalışırken çok yoruluyorum. Kol İçin olan aparatları yan yüzeye yapıştırınca yanlar için de kullanılabiliyor. Hatta başka yerlere de yapıştırabilirsiniz. Kullandıktan sonra salonda çalışmış hissi verdi. yer kaplayan bir ürün değil. Ufak bişey. 2 ince kalem pil ile çalışıyor her bir ünite. Yani toplamda 6 Kumanda pili. Kutudan pil çıkmadı. yapışkanları çok dayanacakmış hissi vermiyor. Bir iki ay sonra nolur bilemem. Bence cortlar. Dıştan koli bandı kullanmak zorunda kalırım gibi geliyor. Bunun dışında hediye olarak verilen termal kemer beli saran bant şeklinde bir şey. Fiyatını bilmiyorum ama ucuz bir ürün hissi veriyor. Dolayısı ile onunla alakalı çok bir beklenti olmamalı.

Ürün tam geldi kemeride geldi ürün işe yarıyor ama tek başına değil ağırlık kaldırırken ikinci ekimpmant olarak değerlendirin.
Kullanımı çok kolay bir kaç gündür kullanıyorum bende bağırsak tembelliği var ona iyi geldi diyebilirim. Genel olarak şu an memnunum kas yapar mı bilmiyorum? uzun süre denemek lazım. Sauna kemer gelmedi hepsiburada ile iletişime geçtim firma ile görüşülmüş firma tarafıma gönderim sağlayacakmış bakalım.
Ürün eksiksiz olarak geldi. Özellikle kemer çok başarılı. Teşekkürler
bence çoook iyi bir makina yalan söylemeyelim ilk zamandan etkisini gösteriyor

Yorum Gönder

0 Yorumlar