Caudalie | Lip Conditioner Dudak Kremi

 

Herkese selam, ilk defa sonuna kadar bitirdiğim, çok çok memnun kaldığım şu dudak kreminden bahsedeyim artık size :) Caudalie dudak kremini geçen sene şu alışveriş yazımda satın almıştım. Çok istikrarlı bir insan olduğum için  tüm yıl sadece bu dudak kremini kullandım ve eylül ayı gibi bitti :) Geçen sene o kadar düzenli yaptım ki cilt bakımımı gerçekten ben de şaşırdım, sonuçlarını almaya başladıkça daha da sardım galiba :)  Aslında dudak kremleri iyi görünmenin olmazsa olmazlarından, bu sebepten bence çok önemliler. İyi bir dudak kremi herkese lazım.  Benim gibi doğal olsun benim olsun diyorsanız da aradığınız dudak kremi bence bu :) Caudalie dudak kremi %99 doğal içerikli, ayrıca benim özellikle nemlendirici grubunda uzak durmaya çalıştığım phenoxyetanol, paraben, fitalat, mineral yağ,sls gibi zararlı olduğu kanıtlanmış kimyasalları ve hayvansal içerikleri barındırmıyor.


   %99 doğal içerikli evet çok güzel ama işe yarıyor mu derseniz mükemmel işe yarıyor derim. Benim hayatımda sonuna kadar kullanıp dibini sıyırdığım kaybetmekten korkup gözüm gibi baktığım bir dudak kremim daha önce olmamıştı :)) Kullandığım süre boyunca hiç başka dudak kremine ihtiyaç duymadım, dudaklarım bir kere bile kurumadı. Başka sebeplerden kuruduysa ya da bir kaç gün kullanmadığım için kuruduysa, daha ilk kullanımda, parmağımla güzelce masaj yapıp dudağıma yedirdiğimde anında rahatlatıp tüm kurulukları alıyordu. Kokusu çok hafif, rahatsız etmiyor ayrıca güzel de bir kokusu var. Dudakları çok bakımlı gösteriyor, yapışkan bir his ya da ağırlık asla yapmıyor. Mat yapıda diyebilirim, rujların altına da çok güzel oluyor. Kullanım ömrü açıldıktan sonra altı ay, ben yaklasık sekiz ay kullandım galiba bir bozulma değişme olmadı. Herkese tavsiye ediyorum, fiyatı da uygun ben el kremiyle birlikte 22 tl ye falan almıştım çoğu dermokozmetik satan sitede de satışı var. 

Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Diğer yazılarıma da göz atmayı unutmayın, merak ettiğiniz her şeyi yandaki bana ulaşından, yorumlardan ya da instagramdan bana yazabilirsiniz.
Kendinize çok iyi bakın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar