Yves Saint Laurent Sabitleme Pudrası

Merhaba;
Çok uzun zamandır kendime iyi bir sabitleme pudrası almak istiyor ancak hangi ürünü alacağıma bir türlü karar veremiyordum. Sonunda Yves Saint Laurent markasına ait olan bu beyaz sabitleme pudrasında karar kıldım. Aslında Nars'ın pudrasını da alabilirim diyordum ancak Boyner sayesinde Yves Saint Laurent'e ulaşmam daha kolay olduğu için tercihimi bundan yana kullandım. 



Genel olarak yağlı bir cildim olmadığından pudra ihtiyacım pek olmuyordu. Pudra kullanmak istediğim tek yer ise tabii ki göz altı idi. Göz altı kapatıcısını hangi marka olursa olsun sabitlemediğiniz süre maalesef ki çizgilere doluyor. Bu da iyi bir pudra ihtiyacı doğuruyor. Ürün her Yves Saint Laurent ürünü gibi çok şık kadife bir keseyle beraber geliyor.


Alışmış olduğumuz ten rengi pudraların aksine bu pudra beyaz. Beyaz olması sizi korkutmasın çünkü yüzünüze uyguladığınızda tamamen transparan bir bitiş sağlıyor. Göz altı kapatıcısı sabitlemede çok başarılı. Üstelik yüzümde de bu ürünü kullanmayı çok sevdim. Kadifemsi bir bitiş sağlıyor. Ben de yarattığı bu kadife hissini çok sevdim. Bu aralar alnımda yani T bölgemde de biraz yağlanma olmaya başladı. Bu pudrayı yüzümde de rahatlıkla kullandım. 


Yves Saint Laurent Sabitleme pudrası olarak bu pudra benim oldukça işimi gördü ve çok sevdim. Benim için tek kötü yanı fiyatı. 175 TL gibi bir fiyat pudra gibi çabuk biten bir ürün için maalesef çok fazla. Bu nedenle sadece göz altımda kullanmaya devam edeceğim. Bir de Essence'in böyle beyaz bir pudrası var. Acaba bu ürüne muadil olabilir mi? Onu da bulursam denemeyi düşünüyorum. Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz.



Yorum Gönder

0 Yorumlar