En Sevdiklerim - Favori Tekli Farlarım

Yeni bir yazı dizisi olarak en sevdiklerimi yazmaya karar verdim. İlk olarak da favorim olan tekli farlarımdan bahsetmek istedim. Malum bir far delisi olarak en çok bu kategoride ürünüm var. Evden farlar taşsa da bir türlü doymak bilmediğim için yine de gidip sürekli farlara bakıyorum. Aslında bu huyumdan nefret ediyorum. Bu da bir hastalık sonuçta ne yapalım. Bu kısa iç dökmeden sonra favorim olan tekli farlarımı sizlere anlatmaya başlayayım.


Aslında farları palet olarak almayı hepimiz seviyoruz. Üstelik palet kullanmak da daha kolay olabiliyor bazen. Ancak paletlerin içinde mutlaka sevmediğimiz ya da kullanamayacağımız farlar olabiliyor. Bu yüzden tekli far almayı da kullanmayı da seviyorum. Tabii tekli far alırken dikkat ettiğim nokta; sıklıkla kullanabileceğim renkler olması. Çünkü gramaj olarak tekli farlar fazla oluyor ve de kolay kolay bitmiyor.



Nyx Nutmeg: İçerisinde turunculuk barındıran harika bir kahverengi. Tek başına kullanımda da crease bölgesinde kullanımda da çok başarılı bir iş çıkarıyor. Nyx farlarını da hem yapı olarak hem de pigmentasyon olarak çok başarılı buluyorum.
Nyx Rust: Bu renk Mac'in Cranberry isimli farına muadil gösteriliyor. Gözlerimde biraz renk istediğim zamanlarda kullanıyorum bu rengi. Renk denilince kızıllar, mürdümler geliyor aklıma. Yeşiller ve maviler kesinlikle kullanamadığım renkler olduğundan sanırım.
Catrice New in Brown: Catrice markası ülkemize yeni geldi. Benim de en çok farları ilgimi çekti. Bu farı yeni almama rağmen favorilerim arasına girdi. Tam bir sür çık farı diyebilirim.


Mac Mythology: En sevdiğim bakır rengi far. Tek kusuru benim için gün sonuna doğru içerisindeki ışıltıların dökülme yapması. Yine de gözardı edilebilir bir kusur olduğunu düşünüyorum. Üstelik de bu bakır rengini kendime çok yakıştırıyorum.
Rimmel Taupe Magnifience: Griye çalan boz bir kahverengi. Yapısı, gözdeki duruşu mükemmel. Üstelik fırınlanmış bir ürün olduğundan koyduğunuz yerde kalıyor. Dökülme sorunu kesinlikle yok. Bu serinin her rengini kesinlikle alabilirsiniz.
Wet n wild Brulee: Swatch yaparken pek belli olmamış ama en kullanışlı bej rengi diyebilirim. Kaş altı için ideal. Zaten paletlerde en sık bitirdiğimiz renk olduğunu düşünürsek, uygun fiyatı ile tekrar tekrar alınabilir bir ürün. 

En sevdiklerim yazımın ilki olan favori tekli farlarım bu şekilde idi. Aralarında sizin de severek kullandığınız var mı? Ya da benim de en sevdiğim, favorim olan far şu, kesinlikle denemelisin dediğiniz bir far var mı?

Yorum Gönder

0 Yorumlar