Mavi - Beyaz Dekorasyon Örnekleri

Bu aralar mavi ve beyazın dekorasyondaki uyumuna takmış durumdayım. Keşke diyorum yeniden ev dekore etsem şu aralar. Kesinlikle bir odamda da olsa mavi ve beyazı kullanırdım. Mavinin verdiği huzuru, beyaz verdiği saflığı çok seviyorum. Hazır ben bu kadar takmışken, benim gibi mavi ve beyazı dekorasyonda sevenler ve kullanmak isteyenler için bu yazıyı hazırlayayım, sizlere de güzel görseller derleyeyim istedim.

mavi beyaz yatak odasi

Mavi beyaz dekorasyonun en yakıştığı odalardan biri bence yatak odası. Sanki böyle sabah daha huzurlu uyanacakmışım gibi bir hisse kapılıyorum bu fotoğraflara bakınca.

mavi beyaz dekorasyon

Oturma odası için mavi beyaz dekorasyon düşünülüyorsa bence mavinin tonu tam da bu fotoğraftaki gibi olmalı. Uzun süre zaman geçirdiğiniz bir yerde yatak odasındaki kadar açık bir mavi iyi fikir olmayabilir sanırım. Hafif laciverte yakın bir ton daha hoş durabilir.


Mavi beyaz dekorasyon denilince aksesuar olarak da ilk aklıma gelenler çini desenleri oluyor. Bu porselen vazolar ya da soldaki fotoğraftaki toplar dekorasyonunuzu tamamlamak için ideal.
Siz mavi beyaz dekorasyon fikirlerini beğendiğiniz mi?

Yorum Gönder

0 Yorumlar