The Balm - Balm Shelter Light / Medium Rengi İncelemesi

The Balm'dan o kadar çok ürün almışım ki neredeyse denemediğim ürünü kalmadı. Balm Shelter ise renkli nemlendirici olarak oldukça sevdiğim bir ürün. BB kremleri özellikle de yazın kullanmayı seviyorum. Çok fazla kapatıcı bir ürüne ihtiyacım olmadığı için genellikle hafif yapılı ürünler benim için daha uygun. Hemen hemen yarısına kadar kullandım. Şu sıralar da kendi kendime elimdeki azalmış ürünleri bitirmeye çalıştığım için de sıklıkla kullanıyorum. Bitirmeden de sizlere fikirlerimi anlatmak istedim.

the balm renkli nemlendirici

Bu tip ürünlerin aslında hep en açık rengini alıyorum. Bu ürünün de light rengini almıştım. Kutusunda light yazan ambalajın içinden light / medium bir ürün çıktı. Sanırım indirim döneminde kutu içerikleri karışmış. Bu duruma kızsam da sonrasında tenimde çok fazla fark yaratmadığını tenimle uyum sağladığını fark ettim.


balm shelter renkli nemlendirici

Gördüğünüz gibi sanki bana 1 ton koyu gibi görünse de dağıttığım zaman tam da tenimle uyum sağlıyor. Yapısı hafif ama akşama doğru hafif oksitlenme yapıyor yüzümde, rengi hafif koyulaşıyor. Kuru cildime nemlendirmesi yeterli geliyor.

balm shelter kapatici

The Balm'ın Balm Shelter'ının içerisinde Spf 18 var. Neden 20 ya da 15 değil de 18 acaba? 64 ml'lik bir ürün olduğundan çok bereketli. Balm Shelter benim cilt tonumu çok güzel eşitlediği, güzel bir nemlendirme sağladığı ve tenimde doğal durduğu için sevdiğim, bir daha alabileceğim bir ürün oldu.

Yorum Gönder

0 Yorumlar