Sephora Farlar - Movie Popcorn, Be on the A-list, It Bag

Sephora'nın 2015 dogum günü hediyeleri olan 3 tane fara beraber bakalım mı? Geçen seneki çanta şeklindeki paleti kaçırmıştım ama bu sene doğum günü hediyemi aldım. Önce şu minik pembe kutuyu getirdiklerinde biraz hayal kırıklığına uğradım. İçerisinde ise 3 tane tam da benim renklerimde far olduğu görünce de sevinçten havalara uçtum.

sephora dogum gunu hediyesi


Farlar 0.8 gr yani hiç de az değil. Bir sürü farı olan biri için oldukça fazla bir gramaj. Hepsi shimmer yapıda ve yumuşacık. Biraz dökülme yapıyor ama bence büyük bir sorun değil bu. 

sephora farlari

Movie Popcorn highlight olarak kullanılabilecek fildişi renginde bir far. Be on the A-list benim çok sevdiğim boz bir kahverengi. Mac'in Satin Taupe isimli farına benzettim ben ilk bakışta ama biraz daha farklıymış. It bag ise sıcak bronz bir kahve. 

sephora far

Sephora'nın doğum günü sebebiyle verdiği bu 3 far oldukça kullanışlı bence. Bazı markalar doğum günü hediyesi olarak hiç satılmayan ürünleri veriyorlar ama Sephora'nın bu farlarına ben bayıldım doğrusu. Eğer Sephora üyeliğiniz varsa bu sene doğum günü hediyenizi almayı kesinlikle unutmayın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar