Pastel Nude Serisi Ürünlerini Denediniz mi?

Pastel gibi yerli kozmetik firmaları markaları gün geçtikçe kendilerini geliştirip bizlere harika ürünler sunmaya başladılar. Son zamanlarda nude akımı aldı başını gidiyor. Pastel de bu nude akımına uyarak bir seri çıkardı. Daha önce oje ve rujları bulunan bu seriye bir de far paleti eklendi. Bu far paleti öncelikle online olarak satışa sunulmuştu ama sanırım şimdi mağazalarda da bulmak mümkün.

pastel nude far paleti

Pastel Nude far paleti renkleri birbiriyle çok uyumlu 4 mat ve 4 tane ışıltılı far içeriyor. İlerleyen zamanlarda daha detaylı görselleri ile yazı hazırlayacağım. Nude oje serisi ise benim gibi renkli ojeleri kullanmayı çok tercih etmeyenler için birebir. Zaten hali hazırda sadece bu tip renkleri kullanıyorum ben bu nedenle bu serinin hepsini alacağım sanırım.


pastel nude palet oje

Eskiden göz makyajı yapsam da nedense hiç kaşlarıma bir şey uygulamazdım ama kaş farları çıktığından beridir kaşlarımı doldurmadığımda makyajım hiç güzel görünmüyor gibi geliyor. Kaş kalemiyle kaş doldurmaktan pek hoşlanmıyorum. Kaş farı kullanmak daha kolay ve güzel geliyor. Pastelin bu kaş farı da medium rengi. 

pastel nude ruj

Pastel Nude serisi rujlarının 538 numarasını daha önce blogumda konuk etmiştim. Bu rujun numarası ise 536. Bu serinin diğer renkleri de bence çok güzeller. Ben gözüme 534 numarayı kestirmiştim ama henüz gidip alma fırsatım olmadı.

Pastel Kozmetik tarafından bana hediye olarak gönderilen bu ürünler benim de zaten almak istediklerimdi. Bu nedenle bana ulaşarak hediye göndermelerine çok sevindim. Pastel'in bu nude serisini ben çok başarılı buldum. Siz bu seriden herhangi bir ürün denediniz mi?

Yorum Gönder

0 Yorumlar