Rimmel London Provocalips Ruj - 230 Fatal Kiss ve 550 Play With Fire

Rimmel London benim pek çok ürününü severek kullandığım bir marka. Watsons mağazalarında satılan Rimmel London markası Provocalips adında bir kalıcı ruj serisi çıkardı. Rujları bir türlü dudağında tutamayan biri olarak tabii ki kalıcı ruj olunca merak ettim. Gelin detayları beraber inceleyelim.

rimmel london provocalips kalici ruj
Rimmel London Provocalip Rujlar
Bu ruj iki taraftan oluşuyor. Bir tarafı ruj diğer tarafı ise parlatıcı. Ruj tarafını uyguladığınız da rujunuz mat bir görünüm alıyor. Beyaz olan tarafını uyguladığınızda ise biraz daha parlak bir görünüm elde ediyorsunuz. Ruju ilk sürdüğünüz andan itibaren dudağınızda sabitleniyor. Dolayısıyla ruju düzgün süremeyen biri iseniz çok dikkatli olmalısınız. Hata yaptığınız anda düzeltmesi oldukça zor. İlk sürdüğüm andan itibaren dudaklarım birbirine yapışmaya başlıyor. Bu yapışma 15 dk kadar sürüyor. Bu ürünün tek sevmediğim özelliği bu oldu. Yapışma süresi çok uzun. Yapışma azaldıktan sonra ise 7-8 saat kullanım süresi boyunca kesinlikle dudaktan çıkmıyor. Hatta akşam temizlemekte bile zorlanıyorum diyebilirim. Dudağımı hiç kurutmuyor diyemem. 5 saat sonunda rahatsızlık hissetmeye başladım.

provocalips kalici rujlar
Rimmel London Provocalips Rujlar

Üstteki rengin ismi 230 Kiss Fatal. Bu renk mürdüm - mor arası bir renk. Bir dönem saçlarım mor kızıl olduğunda almış ve o zamanlar kendime çok yakıştırmıştım ama şu an kesinlikle olmuyor bana bu renk. Alttaki renk ise 550 Play With Fire. Bu da çok güzel bir mat kırmızı. Bu kırmızının tonu çok güzel. Tabii sürmeyi becerebilenler için. Ruj hemen sabitlendiğinden mutlaka öncesinde dudak kalemi kullanarak sınırlarınızı belirlemelisiniz. Özellikle eyeliner kırmızı ruj makyajı için çok ideal bir renk. Ben beyaz kısmını kullanmıyorum. Rujların mat olmasını seviyorum.

Rimmel London Provocalip rujların daha nude olan bir rengi var. 730 Make Your Move bir sonraki alışverişimde alacağım renk olacak. Güzel bir nude tonu diyebilirim. Siz bu serinin herhangi bir rujunu denediniz mi?

Yorum Gönder

0 Yorumlar