Golden Rose Velvet Matte Ruj - 16 Numara

 Golden Rose'un son zamanlarda çıkan rujlarını hemen herkes denedi sanırım. Herhalde denemeyen en sona kalanlardan biri de benim. Saçlarımı boyatmamla birlikte şeftali ve tonları rujları aramaya başladım ve karşıma çıkan ilk ruj Golden Rose'un Velvet Matte serisinin 16 numarası oldu. Zaten fazla ışıltılı rujları sevmediğim için mat rujlar tam bana göre oluyor.

golden rose mat ruj 16 numara
Mat ruj kullanmanın tek dezavantajı harika nemlendirilmiş dudaklarınızın olması gerekiyor. Mat rujların pek çoğu eninde sonunda dudaklarınızı kurutuyor. Bu yüzden özellikle mat dudaklarla harika görünmek için daha önce yazdığım yazıyı okuyabilirsiniz.

golden rose mat ruj 16 numara

Gelelim Golden Rose'un bu serisinden aldığım ilk ruja. Dudakları çok çok fazla kurutmuyor ama tabii ki 4 saatten sonra kuruluk hissetmeye başlıyorsunuz. Pigmenti iyi diyebilirim. Mat rujların sorunlarından biri olan zor sürülmeyi bu ruj ile yaşamıyorsunuz. Oldukça kolay sürülüyor. Yeme, içme ile çıkmıyor diyemem ama tamamıyla kaybolmuyor, tazelemesem bile kötü bir görünüm oluşmuyor.  

golden rose mat ruj 16 numara

Rengine bakarsanız oldukça kahverengilik barındıran bir şeftali tonu olduğunu görebilirsiniz. Rengi koyu gibi görünse de ben gündüz de rahatlıkla kullanıyorum.

Golden Rose Velvet Matte serisi rujlarını ben çok beğendim. Bu seriden bir kaç tane daha almak istediğim renk ruj var.  Siz bu serinin rujlarından herhangi birini denediniz mi? Bana önerebileceğiniz pembe tonlu olmayan başka renkleri var mı?

Yorum Gönder

0 Yorumlar