Nyx Tekli Farlar - Nutmeg, Volcano, Golden Dune

Nyx severek kullandığım ama ürünlerine zorlukla ulaştığım bir marka. Özellikle hala kendime bir lip butter alamadığım için üzgünüm. Nyx Rust isimli tekli farı almış ve çok beğenmiştim. Bu nedenle farklı farları da denemek istiyordum. Douglas'a uğradığım bir zamanda mağazadan kaldırılacak derken bir de baktım ki bir sürü ürün reyonda duruyor. Tabii ki kurcalamadan duramadım ve  en beğendiğim renkleri aldım.

nyx farlari
Nyx Tekli Farlar
Renklere bakacak olursanız tabii ki bulunmaz renkler değil ve kesinlikle ben de buna benzer renkler vardır ama ne yapayım benim ki de başka bir hastalık. Far almaya bayılıyorum. Nyx'in bu kare ambalajlı farlarının dışında yuvarlak ambalajlı farları da var sanırım.

nyx tekli far
Nyx Far - Nutmeg, Volcano, Golden Dune

Bu far serinin yapısı oldukça yumuşak, sürümü kolay ve başka farlarla çok rahat karıştırılabiliyor. Pigmentasyonu da başarılı. Far bazı olmasa da rengini rahatlıkla verebiliyor. Tabii ki yumuşak olmasının bir dezavantajı olarak kullanım sırasında biraz dökülme yapabiliyor ama bu benim için bir sorun değil.

nyx farlari
Nyx Far - Nutmeg, Volcano, Golden Dune

En üstteki içerisinde bakırlık barındıran sıcak bir kahverengi olan renk Nutmeg. Ortaki biraz daha koyu ve kızıl bir kahverenginin adı Volcano. Altın rengi ise Golden Dune. Altın rengini yazın bronz tende kullanmak için aldım, harika olacağını düşünüyorum. Nutmeg ise hem crease hem de göz kapağı bölgesinde rahatlıkla kullanılabilir. Volcano için ne diyebilirim ki bu tip kızıl kahve renklere bayılıyorum. Golden Dune diğer farlara göre biraz daha fazla yumuşak ve daha fazla dökülme yapıyor. Aldığım bu üç fara da bayıldım.
Douglas mağazalarında 9,90 TL'ye alabileceğiniz Nyx farlarına mutlaka bir göz atın derim. Aslında ben gözüme birkaç renk daha kestirdim ama artık kendime bir dur demem lazım, özellikle far alımı konusunda. Sizin severek kullandığınız bir Nyx farı var mı?

Yorum Gönder

0 Yorumlar