Mac Alışverişim (Far-Kapatıcı-Rimel)

Mac bir çok kişi gibi benim de çok severek kullandığım bir marka. Son zamanlarda Mac mağazasına pek bir sık uğrar oldum. Tabii bu ziyaretlerden zararlı mı çıktım yararlı mı oldu orası tartışılır. Neler mi aldım? Sizi fazla merakta bırakmadan hemen aldıklarımı sizlere anlatmaya başlayayım.

Ürünlerin hepsinin detaylı incelemelerini daha sonra yapacağım. Aslında mağaza giderken 2 tane amacım vardı. Bir tanesi zaten daha önce ayırttığım Mac Cinderella koleksiyonunun far paleti olan Stroke of Midnight'ı almaktı. Diğeri almak istediğim ise prolongwear kapatıcı idi.



Mac'in gelmiş geçmiş en iyi koleksiyon far paleti bence bu. İçerisindeki her bir far sıklıkla kullanılabilir. İçerisindeki sol taraftaki farlar; vapour, omega, satin taupe, sağ taraftaki farlar; phloof, quarry, stroke of midnight. Mac Cinderella far paletinin fiyatı: 175 TL.

mac stroke of midnight

Mac mağazasına sıfır makyaj ile gittim ki orada kendime en uygun ürünü bulabilmek için denemeler yapabileyim. İyi ki de öyle yapmışım. Prolongwear kapatıcıyı bir gözümde denedikten sonra, Cansu Hanım'ın önerisiyle Mac Studio Concealer'ı denedim. Çok sorunlu bir gözaltım olmadığı için bu ürün bende daha güzel durdu. Prolongwear kapatıcı ise hemen daha orada göz altımdaki çizgilere dolma yaptı. Bu çift taraflı kapatıcının sarı olan tarafını ise ihtiyaç olan bölgelere aydınlatıcı olarak kullanabiliyorsunuz. Ancak tek kötü noktası bu kapatıcı bir koleksiyon ürünü ve fiyatı 90 TL. Bendeki rengi ise mid peach.

mac extreme dimension

In Extreme Dimension Lash maskara ise övgülere dayanamayarak denemek için aldığım bir ürün oldu. Fiyatı ise 65 TL. İlk fotoğraftaki refill far ise cork. Onunla ve stroke of midnight far paleti ile ilgili detaylı bir yazıyı daha sonra hazırlayacağım. Yoksa bu Mac alışverişim yazısı çok uzun olacak.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Yorum Gönder

0 Yorumlar